BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Londonas Per tris dienas (3 dienelė)

Taigis, taigis, taigis… Gerbėjų paragintas rašau-aprašau savo trečiąją viešnagės Didžiosios Britanijos sostinėje Londonas dieną:

11 val. (ryto) išsiregistravome iš viešbučio (tokios jau vidaus taisyklės). Savo sunkiasvorią mantą leido palikti viešbučio registratūroje. Išskristi Lietuvėlėn turėjome 18 val.. Laikas spaudė, todėl suplanuoti reikėjo greitai. Patraukėm į mums žinomą rajoną Chelsea. Kas nulėmė mūsų apsisprendimą? O gi Jums jau minėta Paul Murphy knygelė (vadovas) Londonas. paėjėjus toliau nuo jau mano minėto Harrods prekybsentrio stūkso net keturi muziejai. Bet iki jų dar reikėjo gerokai paėjėti. Ėjom, ėjom. Ėjom, ėjom ir priėjom aikštę, kurią supo vienodų namų kompleksai. Ogi pasirodo, kad Belgrave Square yra įsikūrusios daugumos valstybių ambasados. Kaip tik nuotraukoje matote Vokiečių. Lietuvių ambasados neieškojome, kadangi mūsų tikslas buvo kitoks.

Kiek pažioplinėję patraukėme toliau. Ir atsidūrėme Sloane street. Net mano stalčius atsidarė (apatinis žandikaulis), pradėjus ta gatve puškuoti Harrods link. Joje buvo įsikūrusios visos garsiausių madų parduotuvės, Pradedant nuo Gucci, Dolce & Gabbana, Prada ir dar daug kitų garsiausių vardų. Kitais žodžiais: visas Fashion TV + dar keli nelabai girdėti vardai vienoje Londono gatvėje. Užsukę į parduotuves nebuvom. Ėjom toliau. Ėjom, ėjom ir pagaliau priėjom Victoria & Albert (V&A) Museum.

“Vienintelis Britanijos nacionalinis meno ir dizaino muziejus, be to, jame sukaupta did=iausia dekoratyvinio meno kolekcija pasaulyje.” P. Murphy.
“Tikriausiai didžiausia V&A brangenybė - Raphaelio eskizai. Tai septyni milžiniški gobelenų piešiniai, pagarsėję labiau už pačius gobelenus (šie puošia Romos Siksto koplyčią).” P.Murphy.
Įėjimas nemokamas, pleškink fotiku kiek tik širdis geidžia. Geriux.

Viršutinėje nuotraukoje pozuoju su jau minėtu kelionės vadovu. Apačioje, deja, ne Raphaelio gobelenai, o katana (kardas) iš japonų galerijos.

Po V&A muziejaus sekė Natural History Museum. “Mėgstamiausia visos šeimos vieta, kur riaumoja atgimę dinozaurai, žemės drebėjimas supurto žemę, o kūnu nubėga pagaugai, išvydus judančius padarus.”(P.Murphy) Įėjimas nemokamas, pleškink kiek širdis geidžia. Muziejuje ne tik dinozaurai, bet ir yra žinduolių, šliužų galerija. Siekiant suvaldyti milijoninį srautą į dinozaurų galeriją įeiti galima tik atstovėjus ilgoką eilę.

Nuotraukoje seniausio Pasaulyje medžio Sekvoja kamieno dalis (sunumeruotas šimtmečiais)

Pasukus už kampo ir kiek paėjėjus stovi Science Museum. “Neišsigąskite mokslo muziejaus pavadinimo ar vien minties apie apsilankymą jame. Čia išvysite parodas apie tai, kaip veikia ir kaip vyko technikos pažanga.” P.Murphy.

Nuotraukoje garo malūnas.

Muziejuje dar yra toks dalykas kaip IMAX kino teatras, kuriame rodo 3D filmus (7,5 svarų/personai).  Deja, laikas spaudė ir mes nebeturėjome galimybės pažiūrėti filmo.  Grįžome į viešbutį, nuvažiavome į oro uostą ir išskridome į Lietuvėlę. Tad tokie Lietuvos turistų nuotykiai Londone per tris dienas.

P.S. (nors ir prisižadu) pabandysiu dar ir kokį ketvirtą įrašą apie Londoną sukurti. Gal tai bus panašu į apibendrinimą, o gal tiesiog kokie nors patarimai. Dar kol kas nežinau, bet jau baigiu rašyti.

Visados keliautojas Jūsų Geriux.

Rodyk draugams

Komentarai (1)

1. kalipse22:

Aciu uz trecia diena. Butu labai idomu, kiek jums ta visa triju dienu kelione atsiejo pinigeliu :) Kiek bilietai, kiek viesbutukas ir t.t.
    Taip domiuosi, nes vasara planuoju mesti issuki kelioniu organizatoriams ir pati keliauti i kokia pasirinkta sali, ieskotis viesbuciu ir graziu vietu.